Scoutnet

Scoutnet är Scouternas medlemsregister och verksamhetsstöd.
I Scoutnet samla vi information om våra medlemmar, kårer, distrikt etc. Vi använder även Scoutnet som anmälningssystem för många av våra kurser och arrangemang. Surfa gärna in på  www.scoutnet.se och kolla!

Du som medlem kan själv logga in i Scoutnet och uppdatera dina uppgifter. Klicka på länken ”Beställ lösenord”, därefter anger du ditt medlemsnummer eller din mejladress. Följ sedan de instruktioner som ges. Om du inte har någon mejladress registrerad så måste du kontakta din scoutkårs medlemsregistrerare för att få hjälp.

Scoutnet medlemsregister (www.scoutnet.se)

Se till att kontaktuppgifter (för medlemmen och anhörig) hålls uppdaterade i medlemsregistret.
Om ni behöver hjälp med inloggningsuppgifter, kontakta it@bask-scoutkar.se för support.