VÄSSARÖ 2024
”Scoutkammarön”

Vill du följa med på sommarlägret? Anmäl dig med formuläret, se länk nedan.

Anmälan till läger 2024:

Anmälan till sommarläger, Scoutkammarön 2024. Anmälan måste vara inne senast den 3:e mars och anmälningsavgiften på 500 kr (se Lägerbrev 2) skall vara inbetald senast den 12:e mars.

Sommarens läger: Scoutkammarön 2024!

Vi kommer att åka till Vässarö, scouternas egna ö i Stockholms skärgård. 2024 kommer det vara Distriktsläger – detta arrangeras av Birka Scout Distrikt. Inom Birka scoutdistrikt är det idag 20 kårer, där våra kårer ingår i det västra distriktet inom Birka Scout distrikt.
Vi kommer samåka med Viksjö, Kallhäll och Jakobsbergs scoutkårer (lika 2023 års läger).

Temat för årets läger är Scoutkammarön. Lägret kommer vara vecka 31, start med utresa 27:e juli och hemresa den 3:e augusti.
För våra spårarscouter (Bävrar + Lodjur) kommer vi erbjuda halv-vecka. Utresa 31:a juli och hemresa 3:e augusti.

Plats: Vässarö i Stockholms skärgård

För mer info, se Vässarö hemsida: https://vassaro.se/

Kostnad (prel):

Per person helvecka: 2’500
Per person halvvecka: 1’500

För mer information om sommarens läger, se lägerbrev:

Mer information om lägret kommer att publiceras inom kort.

Om ni har frågor maila gärna: lako@bask-scoutkar.se

Vi ses
/ BASK